ALL THIS WAY


När man inte riktigt har tid på morgonen.... Eller okej, jag sitter och äter frukost i kanske 30 min även fast jag knappt har tid.
Då slänger man på sig pojkvännens tröja, ruffsar till håret, drar på masscara och åker iväg!
Som mamma sa här om dagen, vem har jag att vara snygg inför...........

Igår låg jag och Nicke och kollade på Jägarna 2! En obehaglig, läskig, jobbig men så jäkla bra film!
Somnade alldeles försent och vaknade alldeles försent, ha ha. Dessutom satt jag och grät till Bonde söker fru - bröllopet igår. SÅ VACKERT.
Sedan sa jag till Nicke, "jag vill gifta mig med dig" och han ville gifta sig med mig också som tur var, pjuh!

NU: Plugg
SEN: Gym
Kommentarer
Postat av: Nina

Så du har friat? Mäh guuuuud vad kul;) jag kan vara barnvakt åt era barn! Eller så är jag med;) länge leve kärleken.

2011-12-15 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback