http://blogg.bobbysharstudio.se/

Heta frisör Bobby har nu en tävling på sin blogg där jag är med och tävlar och hoppas på att bli en av de få vinnarna!
Var med och tävla ni också, läs nedanför hur ni gör för att vara med!
Vilken dröm att få håret fixat av honom, jag håller tummarna. Mitt blonda hår blir alltid så grått/trist
desto närmre vintern kommer. Jag vill göra något nytt! 
Gå in HÄR för att tävla: http://blogg.bobbysharstudio.se/



För att tävla! Regler:

  •  Du ska ha en egen blogg för att vinna första, andra och tredje priset men du behöver inte ha en blogg för att vinna 4e-10e priset
  • Lägg upp ett inlägg om denna tävling på din blogg med länk hit samt lämna en kommentar hos mig så jag kan kolla upp att du följt reglerna och du kanske blir en av dom lyckliga
  • har du ingen blogg kan du ändå lämna en kommentar så kan ni vinna 4e, 5e, 6e,7e,8e, 9e samt 10e priset går att vinna utan att du har blogg
  • Måste alltså länka till min tävling för att kunna vinna 1a, 2a och 3e priset, 

Vinnarna kommer dras om cirka 1 vecka/10 dagar så kika in hos Bobby och skynda att tävla!
Det här lottar Bobby ut till de lyckliga vinnarna:

1. EN MAKEOVER HOS MIG! KLIPP OCH FÄRG plus produkter och är du trevlig så bjuder jag på lunch/dejt kanske efter din fövandling heheheh Värde ca 5000kr
2. En klippning & färgning hos kollega värde 1990kr
3. Ansiktsbehandling hos Sanaa min terapeute eller hudkrämer från Nimue
4. Super god doft från Diesel Lovedose(nyaste).. Lhomme YSL..Victor&Rolf..
5. Valfria produkter från hyllan värde 500kr
6. Kitt med Bobbys styling produkter värde 500kr
7. Klippning hos kollega värde 490kr
8. Sverigen skönaste I LOVE BOBBY tshirt  “ovärderlig”
9. Bobbys hårstudio tröja
10. en fika samt lunch med mig och även en Bobby puss  det lovar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback