I'M BACK


En outfit jag bar förra veckan.

Hej! Förlåt för en katastrofal uppdatering men jag har inte haft tid, ingen tid någonstans.
Jag har haft en riktig mys/jobbhelg och har pluggat. Pluggat, jobbat, städat.
Mina föräldrar är utomlands, men mig gör det inget då vi har världens bästa kusin här.
Fast, såklart jag saknar dem.
Idag har jag tränat, tvättat, diskat, plockat, jobbat med kontorarbete och blablabla. Endast tråkiga saker.

Helgen som kommer, är den första jobbfria helgen på jag vet inte hur länge, evighet känns det som.
Jag ska sova, ha kul, sova, sova och sova. Jag älskar att sova. Godnatt.
Kommentarer
Postat av: klariiiiiiz

skönt att du är tillbaka!

P.S helgen kommer knäckaaa

2011-10-12 @ 07:49:45
Postat av: Julia

Vilken mysig outfit Elina!

2011-10-12 @ 22:47:37
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback