LOVE STORY

Vilka nyfikna läsare jag har, med en kopp varm choklad ska jag berätta för er hur det hela gick till om min lilla kärlekshistoria!

Som jag nämde tidigare har jag och Niklas gått i samma klass ända sen vi var små och jag måste erkänna att jag alltid har varit lite småkär i honom.
Och jag var definitivt inte den ända, han var (är) så himla snygg!
Vi var tillsammans i 3:an, dock hade han två flickvänner till samtidigt. Ha ha, det är så roligt att tänka tillbaka.
Sedan fortsatte våra liv som vanligt, ju äldre vi blev desto bättre vänner blev vi (7:an, 8:an).
I början av 9:an kommer jag ihåg att vi var väldigt bra vänner och sedan började vi bli närmare och närmare!
Som sagt så har jag alltid varit intresserad av honom (och inte han i mig, haha).
Sakta men säkert började han visa intresse för mig och jag fick lite panik måste jag medge.
Vi träffades i cirkus en månad och sen blev vi tillsammans.
Och där var sagan slut.

Jag tänker inte gå in på smådetaljer som är allt för privata, nu fick ni min långa historia i en kort version.
Om det var jobbigt att gå från vänner till ett par? Inte alls, tvärtom! Det var alldeles perfekt!
Kommentarer
Postat av: Johanna

snuttipluttisar. Nottiemottieeeee! ♥

2011-09-09 @ 19:45:42
URL: http://johannanorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback