FAMILJ





Under den senaste veckan har jag nog bara umgåts med mina kusiner, farbröder, fastrar m.m. Min familj.
Jag har träffat dem ovanligt mycket och det är så roligt, för oavsett hur sällan man ses så betyder släkten så himla mycket för mig. Dem kommer alltid finnas där! Och jag tycker att vår släkt har en väldigt bra gemenskap. Så ett stort hjärta till er från mig.

Annars har det varit en oroväckande, stressig, sömnlös, trött vecka. Fa-an vad jag stressar runt åt alla håll. Jag är förkyld, mycket. Fast ingenting hindrar mig när jag väl är igång, jag är en driftig och energisk tjej. Nu har jag öppnat väskan (vad hände med tjejen som alltid packar 1 timma innan avfärd?) och ska nu börja packa. Jag åker på söndag, dagen efter nyår. Imorgon ska jag träffa och festa med alla mina bästa vänner, tjejer som killar.
Äsch, vi hörs förmodligen imorgon hörrni.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback