TRIVSEL


Om vi strunar i mitt gröna hår efter att ha badat i poolen så är jag väldigt glad.

Kyla... Okej jag älskar allt som har med snön och julen att göra, älskar julen. Helt sanslöst mycket.
Men jag trivs varken med höst eller vinter, våren är bättre då jag vet att ett varmare klimat på påväg.
 Jag klarar nämligen inte av det kalla klimatet, jag är en frusen människa så det går inte ihop, jag fryser hela tiden!
I skolan, hemma och ute. Sen finns det fler negativa saker.

Den fina blonda färgen förvandlas snabbt till ful råttfärg.
Den gyllenbruna hyn blir till en kall, blek hy som jag varken passar eller trivs i.

Vart vill jag komma med det här inlägget? Ingenstans. Ville bara uttrycka min åsikt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neger

2011-12-09 @ 15:54:13
Postat av: Nina

Är man brunast i universum hajjar jag det känns surt denna årstid. Tänk mig, besökte ett badhus idag!!!! Glömde liksom bort mitt i all entusiasm över att hela familjen skulle åka, att det var bikini på som gällde. Fick kalla fötter då jag stod i omklädningsrummet å råkade skymta en...torr blek hårig (hade missat lite vid rakningen...) skitful varelse...det var jag!!! Men vet du, sen blickade jag runt, och vet du.,. Näe, jag såg ingen annan likasinnad-däremot, VI VAR ENSAMMA I HELA BADLANDET. Phu;)

2011-12-09 @ 16:06:07
Postat av: Nina

Ps-fin bild på dig förresten! Ps igen-jag kommenterar flera bloggar å din ofta, men det fastnar inte, dokumenteras liksom inte...surt. Vet ej om d kom med, men VAD GRYM NIKLAS ÄR PÅ ATT FOTA!!!!! Å mixa mm.

2011-12-09 @ 16:07:59
Postat av: klara

fett blek du är på bilden då............

2011-12-09 @ 23:26:56
Postat av: Anonym

Är det mänskligt att vara så blond och bli så brun? SNYGGT!

2011-12-10 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback