LIKE A FLOWER




Foto: Niklas Åkerlund

Jag har inte så mycket bilder att visa er nu för tiden och därför lägger jag upp Niklas otroligt fina bilder!
Jag tycker att han är så himla duktig på att fota men han visar aldrig upp sina bilder för någon.

Iallafallafall.... Hej alla fina! Idag har varit en alldeles underbar dag, jag har gjort det sista provet och ikväll ska jag skicka in den allra sista uppsatsen för årskurs 1. Detta ska självklart firas med middag hos mormor med familjen och Niklas! Älskar mormors mat... Sedan åker vi för att kolla på robros A-lag!
Och sist men inte minst ska jag och Niklas se på The red riding hood och pussas, ha ha ;)

Ha en underbar kväll allesammans!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys! Skall också se den i helgen =) det var ju lite småcoolt!

2011-06-01 @ 18:54:01
URL: http://linneajanssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymma bilder!

2011-06-02 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback