We just wanna make the world dance.


Jag och Karin i söndags!

Hej allesammans! Inatt fick jag sovsällskap med Emma, vi såg Charlie St Cloud.
Idag har jag jobbat, hållt på med ett litet projekt och ska snart iväg och spela match.
Ikväll sover jag hos älskade Johanna och imorgon åker vi in till storstaden för shopping!
Jag har så himla mycket att göra men jag är så glad! Saknar min kille. Ha det bra! ♥

Ps. Vad roligt att så många hörde av sig ang. lägenheterna!
Pappa har nu nya hyresgäster med hjälp av min blogg, inte så dumt att ge lite reklam? ;)

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej! va snällt att du sa till, men jag tror att jag hoppar det! men tack ändå! :) kram

2011-06-21 @ 21:11:36
URL: http://matiildamattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ut dagens outfit ! :D

2011-06-23 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback