D&C BOUTIQUE



Idag åkte jag och Amanda in till Norrtälje och hälsade på Carina och Dockan (Niklas mamma & hennes kompis) som öppnar sin NYA BUTIK imorgon!!
Jag fick en liten vip visning, ni kommer ångra er om ni inte går dit. Har hittat flera favoritplagg... Affären ligger mellan spel & sånt och café hörnan,
så gå dit och shoppa!!! De säljer kläder från Kaffe, Rut mfl osv. Inredning, smycken.
Imorgon åker jag & Nicke m.m. till Gävle för att kolla på hockey och bo på hotell!

PS. I lördags natt fick min kusin Teddie (som alltid bor hos oss när mam&pap är utomlands) ett nytt hjärta, som han väntat.
Allt gick bra och är som det ska. Är så himla glad för hans skull.
♥ DS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback