FRÅGA

har du många killkompisar? isåfall, vad tycker din pojkvän om det? jag har själv problem med det då min pojkvän lätt blir avundsjuk,
så jag vill höra hur du har det i ditt förhållande?

du har en jätte fin blogg, kram ida

Tack så mycket söta du! Jag har faktiskt många killkompisar som står mig nära och min pojkvän tar det så bra som man bara kan. Han är aldrig avundsjuk! Mina närmsta killkompisar är även hans närmsta killkompisar och på det sättet blir det enklare och vi umgås i princip alltid tillsammans. Men självklart har jag killkompisar som han inte umgås med! Jag tror att avundsjuka är något som har med tillit att göra och avundsjuka finns faktiskt inte i vårat förhållande. Killkompisar är det bästa som finns och det uppstår väldigt lätt problem (tråkigt nog),
det handlar om att lita på varandra! Kram ♥

Mina två närmaste killkompisar Theo och Victor!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra?:)

2011-09-24 @ 18:16:07
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback