MARDRÖMMAR

Inatt var en, helknasig natt. Jag drömde så mycket mardrömmar så det måste räcka för ett år framöver nu!
Jag drömde en mardröm om min pojkvän (han var så otroligt elak och hemsk mot mig i drömmen) så när jag vaknade trodde jag att det fortfarande var sant.
Han låg och höll om mig och då puttade jag iväg honom, tog täcket, rullade in mig i täcket som en korv och la mig så långt ifrån honom som det bara gick!
Han frågade självklart vad jag höll på med men jag vräste till något elakt som svar. Tills jag insåg att jag bara hade drömt en mardröm...
Men jag var så arg att jag inte kunde somna om! När jag låg där inatt trodde jag att jag skulle vara arg på honom och alla mina vänner förevigt som medverkade i den hemska drömmen.

Nu kommer Nicke iallafall hit snart så då ska jag bjuda honom på bullar och massvis med pussar,
jag har lite dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback