SVAR

Sie freuen sich auf Deutschland?

Natürlich! Es wird spass machen!

vem är din bästa tjej kompis?

Emma och Fanny!

vem är din bästa kill kompis?

Theo!

Hur skulle du beskriva dig själv? Vad är dina positiva sidor / samt negativa?

Jag är en väldigt glad, sprallig och trevlig tjej! Älskar, älskar att skratta. Jag är framåt, driven och gillar att ta tag i saker och är som en slags energiknippe. Min negativa sida är att allt de här positiva med mig kan bli helt tvärtom.
Antingen är jag av eller på. Jag påverkas lätt av "små saker".

du nämnde något om tyskland, ska du dit? vad ska du göra där? :D

Jag ska till tyskland nu på måndag med min tyska klass i skolan, vi hade utbytesstudenter som var här i maj och nu ska vi tillbaka till dom och bo där i en vecka! Det kommer bli jätte roligt :D

Vilken är din favorit artist?

Jag älskar all BRA musik, jag älskar musik i huvudtaget! Robyn, Lars Winnerbäck, Veronica Maggio, The kooks, Miss Li, Håkan Hellström... Några exempel!

Vad har du för position på fotbollsplanen?

Jag är forward! :)

Kan inte du börja visa upp outfits någon gång? :)

Självklart kan jag det! Jag är inte så duktig på sånt bara ;)

ranka top 5 av dina närmsta tjejkompisar!

Det kan jag tyvärr inte, har så himla många fina kompisar som står mig nära!

Hur gör du för att ha så fint hår? :)

Vad snäll du är, tack så mycket! Men jag gör inget speciellt med det.
Plattar ibland och använder spray ibland! :)

Tror du att du och jag orkar intensiv simma i en halvtimme i sträck inomkort?

Inom kort tid, nej! Inom en väldigt lång tid, ja! ;)

Vad skulle du vilja vara grym på (du får bara välja ett alternativ):
- Longboarding
- Skateboarding
- Snowboarding
- Kickbikieng, hur stavar man detta?

Inget utav det! Wakeboard är min nya passion! Jag börjar bli riktigt duktig ;)

vilket är ditt favorit klädesplagg som du äger?

Just nu en spetströja från bikbok!

Vilka tre ord tror du att dina kompisar skulle beskriva dig med?

Skrattig/dampig, pålitlig, omtänksam.

Hur ser din favorit outfit ut? Från topp till tå.

Oj den var svår.. Älskar fina linnen/toppar/blusar till ett par ljus-slitna shorts med bruna ben till. Så snyggt!

Är du vältränad? Hur ofta tränar du? Tänker du på vad du äter? Hur håller du dig i form?

Ja det måste jag väl säga att jag är! Spelar fotboll två gånger i veckan och har oftast match på helgerna.
De dagar jag inte tränar fotboll brukar jag ta en springtur! Jag brukar simma vilket är väldigt stärkande för hela kroppen. Jag tänker aldrig på vad jag äter, jag kan proppa i mig vad som helst. Det finns självklart både för och nackdelar med det! :)

Vad är det absolut bästa du vet?

Att vara utomlands. Sol, bad och värme. Den otroligt goda maten. Färsk mango, bananshake.
Det blåa havet, människorna, miljön, shoppingen. Thailand är det bästa jag vet!

Om du fick önska dig precis vad som helst, vad skulle det vara?

Att få tillbaka min morfar och farfar som jag aldrig lärde känna.

Hur reagerar/beter du dig när du är ledsen? (alltså djupt ledsen)

Jag går in i mig själv helt, som i en liten bubbla. Pratar inte med någon och tänker alldeles för mycket.

hur kan du ha sån tur och vinna massa saker hela tiden???

Det är faktiskt inte tur! Det handlar om skicklighet och kreativitet! :)

Vad gör du om 15 år?

Om mina drömmar slår in. Jobbar som advokat, har en man (kanske några små knottar) som jag älskar och en lägenhet/ ett hus. ;)

Jag undrar också vad du har för position på fotbollsplanen och på vilket sätt spelar du? Negativa och positiva egenskaper?

Forward! Jag har en bra speluppfattning och är väldigt hård och envis, jag suger på att finta och är inte så jätte snabb. Tror jag?

Om du vore en fågel, vilken fågel skulle du va då?


En örn!

Vad är det värsta du vet?

Opålitliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback