WHAT A WEEKEND


Igår körde jag på lockigt hår, spetströja från bikbok och guld/brun ögonskugga.

Vilken rolig kväll jag hade igår, igen! Jag och Emma åkte in till Elin och hängde där ett tag tills vi gick skilda vägar.
Jag och Emma åkte ut till väsby där min fina kusin och hennes vänner befann sig, hur trevligt som helst!
Efter det mötte vi upp Elin igen och gick hem till födelsedagsbarnet Maja och där var det också så himla trevligt!
Så himla roligt att träffa nya människor och gamla ansikten, vilken helg!
Kommentarer
Postat av: Maja

Kul att ni kom trots all missuppfattning som sagt, får ses snart igen! PUSS

2011-09-18 @ 22:37:43
URL: http://enmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför är du så snygg? To die for...

2011-09-19 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback