ANGRY

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Min helg har varit såååå cosy! Hängde med vänner hos Felicia i fredags, sov hos henne. Åt brakfrulle, shoppade med mamma.
Middag på G med finaste Johanna och klara. Upp tidigt på söndag morgon då jag, mamma och pappa begav oss till Täby för lite mer shopping.
Den gråa jackan från h&m var på rea, 150 kr. KAP! Handlade skidjacka, jeans, m.m.

Idag har varit en bajsdag. Min lärare ville prata med mig efter lektionen och berättade att jag hade 49% ogiltlig frånvaro under januari.
Ogiltlig frånvaro in my ass, hade sökt ledigt och fått en bekräftelse ang. Thailand.
Inget studiebidrag, fy fan. Detta måste jag rätta till imorgon.............

Kommentarer
Postat av: Linnea Jansson

Lärare och det där skitsystemet de har asså. Blir galen! De kan inte hantera det =/// blä

2012-02-13 @ 21:32:00
URL: http://Linneajanssons.devote.se
Postat av: linnéa

Hehe jag skaaaaaa. snart =)

2012-02-14 @ 14:17:29
URL: http://linneajanssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback