SNAKE


Här om dagen trotsade jag min rädsla och höll i en pytonorm. Om vi bortser från min dubbelhaka så höll jag på att dö där och även när den slingrade sig runt min hals. Vi bor numera på ett sprillans nytt, flashigt hotell. Nicke har mått väldigt dåligt de två senaste dagarna, nästintill magsjuk.
Jag har sprungit runt och köpt mat, cola och mediciner... Stackars hjärtat ♥

Annars badar vi, solar, äter god mat m.m. Vi åt på en grym restaurang vid namn Two chefs och jag åt plankstek.
Där såg jag även den bästa liveartisten jag sett här i Thailand, fysatan!!! Jag har tagit thaimassage, fotmassage, oljemassage, aloe vera massage och ja.. Alla massager man kan ta flera gånger om, haha..

Ikväll ska vi ut på en svensk nattklubb vid namn Grabbarna grus. Vi hörs


Kommentarer
Postat av: SandraKusinDurefors

Du säger att nicke e sjuk? Vafan e inte du som håller en jävla orm?! JÄVLA MUPPKUSIN :| skulle ALDRIG göra de.........................ps. hoppas ni har det bäst hihi <3

2012-01-15 @ 11:43:39
URL: http://ssandradureforss.blogg.se/
Postat av: Linnea

snygg du ska vara dååå, åh!

2012-01-15 @ 12:33:18
URL: http://wlinneas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ut med bilder från resan din svarting

2012-01-18 @ 21:10:13
Postat av: linnéa friberg

alltså, gud vilka fina bilder du tar!!

2012-01-20 @ 18:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback