3 MARS


Under de senaste dagarna har jag..

Solat, ätit godis, klappat får och kollat HP med Jenny.
Ringt och bokat klipptid hos Bobby!
♥ Fikat, skrattat och ätit pannkakor med Sara & Klara.

♥ Sovit i världens skönaste säng med Sara.

♥ Solat ute i det fina vädret.

♥ Ätit middag hos farbror Johnny.

Somnade tätt bredvid Felicia halv fyra imorse. Hade en alldeles perfekt fredagkväll, himlans trevligt.
Idag har jag kollat på fotboll och övningskört.
Ikväll ska jag träffa en hög vänner och bara ha sjukt roligt! Och tro det eller ej,
men idag har jag och N varit tillsammans i 2 år och 6 månader.


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh jävlar!! Är det så länge sen vi satt i mitt kök, käka rostmackor, drack gold och diskuterade hur du skulle göra med din nikke?! Stört ju! Grattis till er iallafall, ni är bäst!

2012-03-04 @ 22:42:10
URL: http://eraajka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback